Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Elin - 23 mars 2009 14:36

Hej!

Igår var jag på bio och såg män som hatar kvinnor med L och J, det var trevligt med tjejkväll, och filmen var jätte bra, men hemsk.!

Att män verkligen beter sig sådär :/ Existerar det verkligen i verkligheten, att vissa män är sådär grymma? :S

Jag tycker verkligen att ni ska gå och se på bion men jag som är en så kännslig person tyckte filmen var tung :/


Vi for mot bion vid 19 tiden, for först och köpte massa biogodis (som jag fortfarande har kvar och sitter och äter utav ;) och dricka :)

Vi var väl i sista minuten vid bion nästan, bara 10 minuter innan den började, så vi fick väl inga super platser precis.. men ingen nackspärr idag iallafall, det är ju det som räknas : )


Filmen var väl klar vid 22.30 tiden, och då var jag riiiktigt trött!

Somnade diräkt..


Idag har det väl inte hänt så mycket, missade skolan idag :/ Inte bra..


Snart ska jag ta tag i körkortet och börja övningsköra på riktigt, min första körlektion på trafikskolan är den 7:e April, så det blir ju roligt : )

Jag och Micke ska gå på en handledarutbildning på Onsdag, så han kan vara min handledare när jag mängdtränar hemma : )

Vill verkligen ha körkortet!!!



Nu ska jag gå och läsa lite i teoriboken och sedan göra teoritest på nätet..

Ha det bra och kram på er alla! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards