Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Plugga körkort ;P

Av Elin - 24 mars 2009 12:06

Idag händer det väl inte så mycket.. ska bara plugga lite körkort, och göra det fint hemma : )

Hur mycket kostade erat körkort när/om ni har tagit det?

Är som lite rädd att det ska bli rätt dyrt :/

Men men, ända sättet att få jobb här i Kalix är ju att man skaffar sig lappen =)


Hittade ett gammalt foto på mig när jag hade piercing i ögonbrynet, lite sugen på att skaffa det igen, passade jag i piercingen? :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 april 2009 15:19

Hej, snart är det påsk... och det betyder påskägg och MASSA godis!! :)   Jag har inte så mycket planerat under veckan.. eller jo, man kan säga att jag har ganska mycket planerat :)   Jobb torsdag - fredag kl 10.00 - 19.00, sedan kanske de förhoppning...

Av Elin - 24 mars 2009 12:17

Hej, jag har kommit på en sak... Jag vill ha mitt blonda hår tillbaka!! Nu under sommaren och allt, då är det ju jättefint med blondt hår, och ännu blondare blir det ju på sommaren, när solen bleker det..   Här är en bild på hur håret var förr, som j...

Av Elin - 23 mars 2009 14:36

Hej! Igår var jag på bio och såg män som hatar kvinnor med L och J, det var trevligt med tjejkväll, och filmen var jätte bra, men hemsk.! Att män verkligen beter sig sådär :/ Existerar det verkligen i verkligheten, att vissa män är sådär grymma? :S J...

Av Elin - 20 mars 2009 15:23

Det var ett bra tag sedan jag skrev här.. Nå det har varit lite mycket med allt skolarbete man ska göra på en gång, när man har slöat fram tills nu....   Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, har sånn fruktansvärd verk i magen!! Pratat l...

Av Elin - 18 februari 2009 13:36

i tisdags beställde jag hem sex and the city boxen, någon som sett den och tycker den är bra?   I like sex and the city..  18 skivor var det.. Alla avsnitt..   Blir la se sex and the city flera dygn i sträck ; ) Har bara sätt de när de var runt 40.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards