Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Vääldigt förkyld :(

Av Elin - 4 februari 2009 19:04

idag har det väl inte hänt så mycket..

är ruskigt förkyld.. Brukar ju inte ofta vara det, och när jag väl är det brukar det hålla i sig... åhh :(


Idag har pappa varit här hos oss i Sangis och hälsat på, han hade varit och plockat varor i Haparanda, så han for förbi här en sväng..

Skulle bjuda honom på kaffe och bulla, men bullan var fryyyst och smakade skit och kaffet, jaaa, det blev inge kaffe..


Varken jag eller Micke dricker kaffe, så när jag idag skulle göra det, så märkte jag att den som sist gjort kaffe glömmt att ta ut filter och sump... 1 månad....uuuh :S


Det fick bli att bjuda på fanta istället.. men det är ju gott de med : )


Sedan kom jag och pappa fram till att jag och Micke har varit sambos i 8månader snart... så länge har jag bott "hemifrån" ;)

Nu känner man sig vuxen ;)


Nä nu ska jag gå och lägga mig och vila, så man iallafall blir frisk till helgen och kan hitta på något mysigt med Micke..


Kram ohej..


M, hoppas ni har de bra i Thai och att du ser många läckerbitar..!

Du måste säga ALLT när du kommer hem igen? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 april 2009 15:19

Hej, snart är det påsk... och det betyder påskägg och MASSA godis!! :)   Jag har inte så mycket planerat under veckan.. eller jo, man kan säga att jag har ganska mycket planerat :)   Jobb torsdag - fredag kl 10.00 - 19.00, sedan kanske de förhoppning...

Av Elin - 24 mars 2009 12:17

Hej, jag har kommit på en sak... Jag vill ha mitt blonda hår tillbaka!! Nu under sommaren och allt, då är det ju jättefint med blondt hår, och ännu blondare blir det ju på sommaren, när solen bleker det..   Här är en bild på hur håret var förr, som j...

Av Elin - 24 mars 2009 12:06

Idag händer det väl inte så mycket.. ska bara plugga lite körkort, och göra det fint hemma : ) Hur mycket kostade erat körkort när/om ni har tagit det? Är som lite rädd att det ska bli rätt dyrt :/ Men men, ända sättet att få jobb här i Kalix är ju a...

Av Elin - 23 mars 2009 14:36

Hej! Igår var jag på bio och såg män som hatar kvinnor med L och J, det var trevligt med tjejkväll, och filmen var jätte bra, men hemsk.! Att män verkligen beter sig sådär :/ Existerar det verkligen i verkligheten, att vissa män är sådär grymma? :S J...

Av Elin - 20 mars 2009 15:23

Det var ett bra tag sedan jag skrev här.. Nå det har varit lite mycket med allt skolarbete man ska göra på en gång, när man har slöat fram tills nu....   Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, har sånn fruktansvärd verk i magen!! Pratat l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards