Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Elin - 1 februari 2009 16:44

Helgen har bara flytit på..


Fredag kväll for vi till Mickes polares mamma och pappa och förfestade där med lite annat folk.. Jag som ensam tjej och 8killar/karlar på förfesten... de spelade poker och jag satt och såg MTV, lyssnade på bra musik..


Väl på folkan var det väl inte sådär jätte mycket folk.. 60pers kanske..

De serverade billigt vin och billig cider iallafall..


Träffade även Tords (Mammas sambo) kusin, som tydligen ska bo här i sangis : ) fräänt : ) Världen är liten..


Lördagen tog vi det bara lugnt och nu söndag har vi varit till Finland och tankat och så..



Nu är jag väldigt sugen på att ta körkortet..!

har planerat att försöka vara klar med kortet till sommaren, och köpa bil efter sommaren.. en polo ;)


Är också väldigt sugen på att göra om här hemma, köpa lite fräscha nya saker och så... Vi ska ju på Ikea på tisdag troligtvis, så nu ska jag kolla lite på nätet efter fina möbler =)

Ha det bra allihop!


M, självklart måste vi ju fara till finland och ikea i happis när du kommer hem! :) saknar dig! : )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards