Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 18 februari 2009 13:36

i tisdags beställde jag hem sex and the city boxen, någon som sett den och tycker den är bra?


I like sex and the city..

 18 skivor var det.. Alla avsnitt..


Blir la se sex and the city flera dygn i sträck ; )

Har bara sätt de när de var runt 40.. inte när de var schopoholics..

Av Elin - 18 februari 2009 13:28

Idag är det strålande sol, nästan så att det börjar likna vår.. iallafall här i byn : ) (dock inte den bilden ovan, det är från balen.. jag och Micke)

-10,1 grader här..


Idag har jag bara tagit det lugnt, städat lite och gjort skolarbete..


Läst nyaste nummret av Cosmopolitan, klart bästa tidningen!


Har även surfat runt lite på jobb här i Norrbotten, då främst Kalix, haparanda och Luleå..

Sökte sommarvikariat i Luleå idag, men jag hoppas att jag får här i Kalix.. eller, jag får här i Kalix, men tar luleå som nödlösning, ifall något inte riktigt skulle bli som man tänkt sig..


Snart är det sommar ^^

Gud vad jag är trött på att bara sitta hemma!! Galen!!


Nu ska jag gå och fixa lite i rummet tills Micke kommer hem, så han får bli glad och nöjd ; )


Ha en fin och solig dag allihop.


M, hoppas du blivit frisk nu, så du kan njuta av thailandsvistelsen : )

Av Elin - 16 februari 2009 22:31

Hej!

Det var ett tag sedan man skrev här.. har varit lite annat och så..


idag har jag varit och simmat, 1500meter, alltså 30 fram och tillbaka gånger.

Kände mig lite duktig, och nu har jag fått inspirationen att gå alla måndagar och torsdagar, då jag inte jobbar kväll..

Trött....


imorgon blir det att jobba igen, skönt!!

10.45-16 det är ju något iallafall ; )


Nu ska jag hoppa isäng så jag orkar med morgondagen :>)

Av Elin - 8 februari 2009 17:23

helgen har varit lugn..


Igår var vi till Luleå, hälsade på familjen :)

Först var vi och tittade på en skoter, men den hade redan blivit såld :(


Vi var sedan till hertsö sporthall, lill brorsan hade innebandy cup.

De vann tyvärr inte, men spelade riktigt bra ändå..


Efter martchen for vi till kvantum och köpte en dajm tårta, sedan for vi hem till farsan och annie och såg på tre kronor och bjöd på tårta : )


Johanna var där också, kul att träffa henne : )


Efter hockeyn for vi till mamma och åt middag, sedan såg vi melodifestivalen ett tag och efter det for vi hem och sov... riktigt jobbigt igår ;)


Idag har vi bara tagit det lugnt, jag har gjort lite skolarbete och sökt en tjänst som handledare på en gruppbostad i Luleå, hoppas jag får det, jag tycker verkligen om att jobba med yngre förståndshandikappade! :)


Nu sitter jag och ser på hockey, 2-0 till Sverige mot Finland..


När martchen är slut ska vi fara och äta på en restaurang i Torneo, då får man snacka lite hockey med finnarna ; )


Nu ska jag gå och fortsätta se hockey, skriver mer ikväll..

Av Elin - 6 februari 2009 19:02

Jag är så sugen på att resa nu... mörkt och kallt.. över -17 grader i Sangis....


Fara på karibienkryssning 2 veckor, med båt, vore toppen!! : ))

kollade in en härlig resa på www.wondercruisin.se , toppenresa..


nu ska jag gå och basta, och kolla om mitt nya silverbalsam funkar..


Kram ohej sålänge : )

Av Elin - 6 februari 2009 13:55

Här kommer lite försenade balbilder, datan har kronglat så länge, att jag helt glömmt bort att sätta upp dem ;) nå här kommer några stycker iallafall :)


Anna, min vän, fixade min balfrisyr.. Hon borde bli frisör när hon varit mammaledig klart ; )



Micke, min älskling, som var chafför, här i hans Trans Am - 75

 



Jag på balen, när vi ska gå och mingla, innan vi får gå in.



Jag och Emy vid matbordet, de bjöds på oxfilé med potatisgratäng, och en massa vin ; )



Jag och Micke vid stadsparken, vi pussar varann! : )



Klassens tjejer som var på balen.

Längst till vänster : Jag, Emma, Jennie, Natalia, Jenny, Linnea och hon med lila klänning heter Helena.

Av Elin - 6 februari 2009 13:27

här kommer några bilder på mig när jag är yngre, högstadiet t.om för ett år sedan.


Såhär såg jag ut när jag gick i 8:an

Det här var jag när jag gick i 8:an, känner ni igen mig?

Jag såg gräslig ut i svart hår ;) -03


just gjort hårförlängningen

Jag hade just gjort hårförlängning i Göteborg. -07



Boden Alive

Jag hade just fixat till mig inför boden alive, -05


Av Elin - 6 februari 2009 13:06

Idag var en dag som jag fick sova ut riktigt.. vaknade av mig själv kl 10.00 och har bara tagit det lugnt.


Kollat i lite kokböcker vad man ska kunna laga till middag och allmänt bara tagit det lugnt.. : )


Sätt en film på datan, Girl Interrupted med Angelina Julie i huvudroll.

Om massa tjejjer med olika bekymmer och sjukdommar som låses in på stängda psykavdelningar... Nu såhär efter filmen tycker jag den är jätte bra, ni borde se den!

Medan filmen gick tyckte jag den var väldigt djup.. man var riktigt ledsen för deras skull...


Nu ska jag gå och diska och ta damsugaren och köra runt lite här i huset..


Satt just och kollade på gammla bilder på datan, och nästa inlägg tänkte jag sätta upp lite gammla bilder, från då man var tönten i högstadiet ^^ framtill balen när jag gick ut omvårdnad i Luleå : ))


Ha det bra allihop! Sköt om er! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards