Alla inlägg under november 2008

Av Elin - 29 november 2008 17:17

Sitter här hemma med micke och en av hans polare och ser Luleå Hockey - Rögle. Luleå är bäst ;)


Vi har varit och firat Mikaels farmor idag, var och åt på restaurang i Torneo(Finland)

Det var gott, jag åt en vårrulle som förrätt, stekta nudlar med kyckling och grönsaker och till efterrätt blev det stekta bananer med gammeldags vaniljglass ;) Riktigt gott =)


Andra perioden i Hockeyn är just slut och Luleå leder med 3-2 ;)


Sitter här och dricker lite smirnoff =)

 Jag var och klippte håret i tisdags, färgade det också.... ni kan se här nedanför hör det blev =))


Ha det bra :)

Av Elin - 6 november 2008 18:35

ja då var man ny på bygget...

Kom på att jag skulle göra en blogg sida när jag höll på med maten..

eller jag håller fortfarande på med den... Flygande Jacob blir det idag, smarrigt, hoppas micke blir glad..


Idag har jag väl inte gjort så mycket.. Varit på praktiken till ungefär halv tre.. Trivs väldigt bra där.. snäll personal och fina arbetstagare..

har praktik på en dagverksamhet för förståndshandikappade, och varje dag lär man sig något nytt man inte kunnat tidigare!


Igår var jag till Torneå, nya köpcentret där.. "Rajjala på gränsen"

en jäkla massa affärer.. säkert 40 affärer/café/restaurang..


Gina Tricot, HM, Lindex och KICKS har flyttat in dit, och det är jag jätte glad över... äntligen har de flyttat lite bra butiker nära.. Är ju bara 4mil ifrån vart jag bor.. Ganska nära.. : )


Köpte ett par fina byxor ifrån Gina, en tjock fin tunika från gina, undisar ifrån Lindex och två snygga väskor, ena från en affär i haparanda och den andre från köpcentret. Det var en liten Mexx väska och en Esprit väska.. Ska ta kort på den någon gång så ni får se hur fin den är :-)


Nu måste jag gå och kolla till kycklingen så att den inte bränns fast i formen =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards