Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Elin - 29 januari 2009 12:15

hm, var på "introduktionsmöte" på arbetsförmedlingen idag..

Inte vet jag om de kan hjälpa mig så mycket.. tveksam till det.. men man får ju pengar utav dem iallafall...

Nästan bara 55+are på mötet på arbets.. och alldeles för mycket folk för att kunna sitta skönt... trängt och varmt..


just nu sitter jag på biblioteket och surfar lite..


Ihelgen blir de byapub för min och mickes del : )

Ska bli ganska spännande, har aldrig varit på det förr = )


 Inom den närmaste frammtiden ska jag med johanna och hennes familj till IKEA, shoppa massa möbler och så...


Nu när jag ser ut ser jag bara ruskigt väder..

Kollade på "semester svenskar" på tv igår, de som är på semester i thai och firar nyår där... då tänkte jag att någon gång i mitt liv SKA jag fira jul och nyår på ett varmt ställe, där man kan ligga med bikini på stranden och titta på alla de raketer...

Någon gång... i framtiden...



Nä nu vart jag så sugen på sol att jag tror att jag ska hoppa in i ett solarie här i stan.. Japp, de ska jag..


Ha det bra sålänge :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards